אתם שואלים והמומחים שלנו עונים. המומחים שלנו יעשו כמיטב יכולתם לענות על כל שאלה בתחומי ההשקה שבין המדע לרוחניות. אם יש לכם ספק פשוט תשאלו. אל תהססו. בשביל אנחנו כאן.

אלו הם המומחים, חברי המכון, שהתנדבו לענות על שאלותיכם:

פרנסואז טיביקה

ד”ר פרנסואז טיביקה, ד”ר לכימיה בסגל האוניברסיטה העברית בירושלים, אחת ממקימי המכון ושותפה בפרוייקט ההוליסטי. שנים רבות עובדת שם במחקר על חומרים חדשים ואפיונם, בשנים האחרונות בדגש על חומרים אנרגטיים. כתבה את הספר Molecular Consciousness , ספר פורץ דרך בתחום הקשרים בין החומר לרוח. לרשימה של פרסומים אקדמיים וקישורים נוספים לדוגמה לחץ כאן. למידע מורחב יותר ולרשימת פרסומים במכון לחצ/י כאן.


חגי פולקמןד״ר חגי פולקמן (רכז הפרוייקט): יזם, פיזיקאי, מהנדס מחשבים, ד”ר לפילוסופיה, אחד ממייסדי המכון ושותף בפרוייקט ההוליסטי. הדוקטורט שלו עסק בפיתוח מודל קבלת החלטות המבוסס על חכמת ההמונים, שהופך את הפירמידה ומאפשר לכל אדם באשר הוא ליצור ולהשפיע לחברה בר קיימא. מוביל תהליכי חדשנות בארגונים, קהילות עסקים קטנים, חינוך וקהילות מתנדבים בעזרת כלי לסיעור מוחות Co-Play. למידע מורחב יותר ולרשימת פרסומים במכון לחצ/י כאן.


תמונה6

ד”ר אלון רטר, ד”ר לפיסיקה (התמחות באסטרונומיה) מאוניברסיטת ת”א; פוסט דוקטורט באנגליה, אוסטרליה וארה”ב, אחד ממקימי המכון ורכז פרוייקט גרביטציה מודעת. מפתח תורת גרביטציה חדשה שמוסיפה את התודעה (הצופה) למשוואות. המודל בעל פוטנציאל אדיר להסבר החומר האפל והאנרגיה האפילה המהווים כ-95% מהיקום ועדיין לא מובנים למדע. פיתח את מודל האסטרו-סוציולוגיה שקושר במפתיע בין אנשים וכוכבים. שש תחזיות של המודל, האבסורדי לכאורה, כבר התגשמו! לד”ר רטר יש 63 מאמרים ו-100 פרסומים אקדמיים נוספים עד כה. הוא הממציא היחיד של פטנט בעל שימושים פוטנציאלים לתעשייה. לרשימת פרסומים מלאה ראה Alon Retter  ב- SAS/NASA Astrophysics Data System או לחץ כאן.


רבקה פבריקנטד”ר רבקה פבריקנט, דוקטורט (Ph.D) בפילוסופיה מאוניברסיטת תל אביב על תפיסות מרחב וזמן במדע המודרני (מהמאה ה-16 עד ימינו), בהנחיית פרופ’ יובל פורטוגלי. כשלושים שנות הוראה ומחקר באוניברסיטת תל אביב. התמחות לאחר הדוקטורט בהגות של הפיסיקאי והפילוסוף דיוויד בוהם (David Bohm). בעשור האחרון עוסקת במחקר ותרגום כתבים של בוהם. בקרוב יצא לאור תרגום ספרו של בוהם: Wholeness and the Implicate Order. פרטים נוספים באתר. למידע מורחב יותר ולרשימת פרסומים במכון לחצ/י כאן.


yair-cohen-150x150

יאיר כהן, תלמיד. חוקר ומיישם את חכמת האירועים במציאות. מלווה אנשים משנת 1978 להבראת חייהם. משלב גישות מתרבויות רבות: מערביות אקדמיות; גישות טאואיסטיות – רפואה סינית ועוד; תהליכים שאמאניים… חכמת ההבראה היהודית מהווה בסיס לכל הפעולות. עבורנו הבריאה בריאה. בסיס כל המציאות זה בריאות. ניסיון ביזום, ניהול, הנחייה של תהליכים חברתיים. למידע מורחב יותר ולרשימת פרסומים במכון לחצ/י כאן


שאלות שנשאלו (לחצ/י על השאלה כדי לקרוא את התשובות):

האם המתמטיקה היא מוחלטת ואובייקטיבית והאם פיתרון מתמטי לבעייה פיזיקאלית מחייב קיום מצב פיזיקאלי מתאים?

האם ניתן לחבר גשמי ורוחני ולצמצם על הפער ואיך אתם מתכננים לעשות זאת?

מהי תודעה?

האם לכוח הגרביטציה יש כוח נגדי?

מהי אמת עבורכם?

מה הדרך המדעית היעילה ביותר להגיע ולשנות את התת מודע להשפעה על המציאות?

האם ניתן להסביר בפשטות את מודל העולם ההולוגרפי?

האם מושגים ״רוחניים״ בעצם מתייחסים לפוטנציאל הקוונט לפני קריסתו למציאות המוכרת?

מהו הממשק אם בכלל בין מטפיזיקה לפיזיקה קוונטית?

האם עצם החיפוש אחר התגלית יוצר את התגלית?

האם יש קשר בין עבודתכם במכון לבין משנתו של של ״בעל הסולם״?

האם יש הבנות עמוקות ביננו לבין חיות המחמד שלנו?

רוצה לשאול שאלה בעצמך? זה פשוט וקל:

Error: Contact form not found.

התשובה תינתן תוך כמה ימים וכאשר היא תתפרסם תקבל/י על כך הודעה בדוא״ל שרשמת בטופס. השאלה והתשובה תתפרסם באתר בפוסט חדש.



Loading